START
WPROWADZENIE
AROMAMARKETING
AROMATERAPIA
SWIAT PERFUM
PUBLIKACJE BRANZOWE
GALERIA
GALERIA VIDEO
FORUM
SKLEP
Aromatyczne podre
NEWSLETTER
O NAS
REKLAMA
PARTNERZY
Dodaj artyku
Kontakt





Nie pamitam hasa!
Nowe trendy w marketingu zapachowym
ImageFirma Nooka (z siedzib w Nowym Jorku), która zasyna dziki innowacyjnej kolekcji zegarków, wkroczya do brany endorfinowej wraz z wypuszczeniem na rynek nowej linii perfum trafnie nazwanej Nooka.

 

Jej twórc jest przedsibiorstwo Drom and Pierre-Constantin Gueros z Niemiec, któremu przypisuje si wyodrbnienie poszczególnych skadników z zamglonej wizji konkretnego zapachu. Nowy zapach czy w sobie nuty skóry i mineraów, które maj na celu przywodzi na myl paski do zegarków oraz mechanizmy kwarcowe. Dominujca nuta ma natomiast zapachem przypomina "elektryczno".

„By moe to brzmi gupio” – mówi Matthew Waldman, zaoyciel firmy Nooka w 2004 roku, „ale zapach jest projektowany”. Zdaniem tego innowacyjnego projektanta chodzi o to, eby stworzy zapach „wspaniaej przyszoci”, w przeciwiestwie do wyobrae z lat 60-tych i 70-tych idealnie pasujcych do futurystycznego wygldu zegarków z kolekcji Nooka. „D do przyszoci „powlekanej chromem”.

 

tum. Katarzyna Zieliska

ródo: whiffguys.com

 
« poprzedni artyku   nastpny artyku »



Copyright C 2008 Zapachowy.pl
powered by: strony internetowe Łódź - EUROBEST.PL