START
WPROWADZENIE
AROMAMARKETING
AROMATERAPIA
SWIAT PERFUM
PUBLIKACJE BRANZOWE
GALERIA
GALERIA VIDEO
FORUM
SKLEP
Aromatyczne podróże
NEWSLETTER
O NAS
REKLAMA
PARTNERZY
Dodaj artykuł
Kontakt





Nie pamiętam hasła!
Masaże pomarańczą pachnące
Image "Pachnąca firma". Z wizytą w gabinecie chiropraktyka, Piotra Cywińskiego.

 

 
Moja terapia jest efektem wieloletniej pracy
z pacjentami w klinikach rehabilitacyjnych,
klubach i arenach sportowych.
Najskuteczniejsze i wyselekcjonowane techniki
masażu, Chiropraktyki i Medycyny Manualnej dają
natyczmiastową ulgę i długotrwałe rezultaty...

 
Tak pisze o sobie i swojej działalności Piotr Cywiński, dyplomowany fizjoterapeuta - chiropraktyk, specjalista medycyny naturalnej i masażu, terapeuta kadry Polski Zapaśników SMS-u Łódź oraz wielu znakomitych sportowców.  Jego siedzibą jest gabinet przy ulicy Kościuszki w Łodzi. Tam przyjmuje pacjentów, diagnozuje ich stan i próbuje pomóc w fizycznych dolegliwościach.

Do tego właśnie gabinetu w ramach akcji „Pachnąca firma” wprowadzone zostały urządzenia aromatyzujące przestrzeń firmy Eurobest.pl. Kilka dni później Redakcja wybrała się tam, by osobiście prześledzić wdrażanie systemu aromamarketingu do gabinetu medycznego, a także zapoznać się z wrażeniami chiropraktyka dotyczącymi funkcjonowania w nim zapachu.
 
Do gabinetu wprowadzono klasyczny i powszechnie stosowany zapach pomarańczy. Wyrazisty, egzotyczny zapach skutecznie niweluje początkowe niezbyt miłe wrażenie pacjenta, który wchodzi do pomieszczenia medycznego.

- Nie chciałbym, by mój gabinet pachniał szpitalem, bądź przychodnią. To skutecznie odstraszają pacjentów, sprawia, że czują się w takich miejscach źle. Trzeba pamiętać, że to dodatkowy stres dla człowieka, któremu  doskwiera ból. Przychodzi on do mnie po pomoc. Ma czuć się tu dobrze – mówi Piotr Cywiński.

Rzeczywiście, zapach pomarańczy oswaja to jakby nie było medyczne miejsce. Sprawia wręcz, że wydaje się on być luksusowym miejscem relaksu. – Nie wszyscy pacjenci cierpią na bolesne dolegliwości. Chciałbym, by ci, którzy przychodzą do mnie na rehabilitację, bądź masaż, miło spędzili czas. To ma być czas odpoczynku i odprężenia. Przyjemny zapach automatycznie wprowadza w dobry nastrój. W tym widzę niezaprzeczalną zaletę aromamarketingu – wyjaśnia chiropraktyk.

Na pytanie, jak klienci odbierają zastosowany zabieg, Cywiński odpowiada, że większość z nich zauważa istniejący w pomieszczeniu zapach; pyta skąd się wydobywa, jest nim wyraźnie zainteresowana. Pacjenci czują się dobrze w gabinecie. – A i mi przyjemniej się pracuje– dodaje.

Piotr Cywiński pozytywnie ocenia pomysł stosowania aromamarketingu w punktach medycznych. W jego gabinecie  sprawdza się on bez zarzutu. Dodaje, że z pewnością będzie chciał kontynuować jego stosowanie.



 Jolanta Kolano
 
następny artykuł »



Copyright C 2008 Zapachowy.pl
powered by: strony internetowe Łódź - EUROBEST.PL