START
WPROWADZENIE
AROMAMARKETING
AROMATERAPIA
SWIAT PERFUM
PUBLIKACJE BRANZOWE
GALERIA
GALERIA VIDEO
FORUM
SKLEP
Aromatyczne podróże
NEWSLETTER
O NAS
REKLAMA
PARTNERZY
Dodaj artykuł
Kontakt





Nie pamiętam hasła!
Ta książeczka pachnie sukcesem
Image Aromatyzowana premiera książeczka dla dzieci "Ważne odkrycia babci Wie i jej wnuczki Wiórki".
Wydawnictwo Dziupla zorganizowało bezprecedensowe na łódzkim rynku wydarzenie. Przy dźwiękach muzyki, za stołem wykwintności, wśród pachnących woni i z instruktorem nauki golfa przy boku... czytano książeczkę Krystyny Sapiehy – „Ważne odkrycia babci Wie i jej wnuczki Wiórki.

Każdy, kto miał okazję brać udział w oficjalnych imprezach zdaje sobie sprawę, jak niełatwym zadaniem jest wprowadzić w dobry nastrój sporą grupę przeważnie obcych sobie osób. Organizatorzy prześcigają się w więc pomysłach: smaczne jedzenie, występy artystów, pokaz sztucznych ogni, czy delikatna muzyka. Wszystkie te zabiegi mają na celu stworzyć przyjazną atmosferę spotkania i wpłynąć na emocje gości tak, by o zdarzeniu pamiętali długo i opowiadali głośno. Czy udało się to pani Agacie Komorowskiej z wydawnictwa „Dziupla” – organizatorce promocji książeczki dla dzieci autorstwa Krystyny Sapiehy – sprawdziliśmy osobiście…

Rzecz działa się w łódzkim Klubie Golfa A&A, w sobotnie popołudnie 20-go października. Powitał nas suto zastawiony stół, piękne wnętrza Klubu Golfa, spragnione zabawy dzieci i rozgrzewający się zespół muzyczny… A na wielkim biurku - „bohaterka wieczoru”, książeczka „Ważne odkrycia babci Wie i jej wnuczki Wiórki”. Specjalnie napisana na tę okazję piosenka rozpoczęła wieczór. Wieczór, jak się okazało - pełen atrakcji, szczególnie dla najmłodszych gości. Dzieciaki były „przeszczęśliwe” – w końcu tort, wspólne zabawy i konkursy z nagrodami to jest to, co lubią najbardziej. Jeśli do tego dodamy możliwość dotknięcia najprawdziwszego kija i piłeczki do golfa oraz naukę tej gry pod okiem  profesjonalnego instruktora z Klubu Golfa, możemy się domyślać, że będzie co opowiadać kolegom i koleżankom ze szkoły, czy  podwórka.

Organizatorka imprezy zadbała także o gości nieco starszych – mieli oni okazję spróbować pysznych przystawek, wypić lampkę szampana i podziwiać swoje pociechy w zmaganiach konkursowych. Raj dla podniebienia, uszu i oczu dopełniła unosząca się w powietrzu subtelna woń pomarańczy i białej herbaty. Spytaliśmy organizatorkę wieczoru, co skłoniło ją do skorzystania z oferty firmy Eurobest, specjalizującej się w marketingu zapachowym.  „Jeśli reklama oddziałuje na wzrok, na słuch, na doznania smakowe – to dlaczego nie na węch?” – zapytała retorycznie pani Agata. „Wybrałam te zapachy, ponieważ wiem, że doskonale wpływają na samopoczucie i potęgują uczucie zadowolenia”. Nie ma wątpliwości, że odpowiednio dobrany zapach  jest w stanie wpłynąć na nasze emocje, a jeśli celem pani Agaty było wprowadzenie gości w znakomity nastrój, to niewątpliwie odniosła sukces. Szerokie uśmiechy obecnych na spotkaniu osób, rodzinna atmosfera oraz szalejące i kipiące energią dzieci były tego potwierdzeniem.  

Według słów pani Agaty, książeczka „Ważne odkrycia babci Wie i jej wnuczki Wiórki” powstała z potrzeby serca, jest pełna ciepła, miłości i dziecięcej radości. I to dało się odczuć na tym spotkaniu. Czy była to zasługa przyjemnej woni, serdecznego uśmiechu autorki, a może przepysznego tortu – tego do końca nie wiadomo. Pewne jest, że wykorzystany podczas spotkania promocyjnego aromamarketing staje się coraz bardziej popularnym narzędziem nie tylko w walce o klienta, ale także o jego dobre samopoczucie. Jak sami sprawdziliśmy -   jest narzędziem coraz bardziej skutecznym.                                                                              

 

Anna Wrzesińska

 

 
« poprzedni artykuł



Copyright C 2008 Zapachowy.pl
powered by: strony internetowe Łódź - EUROBEST.PL